- primarie@primariagiurgiu.ro
- Bulevardul Bucureşti, Nr. 49 - 51, Giurgiu, Județ Giurgiu
Compartimentul Control Managerial Intern și Sisteme de Management este un compartiment funcțional independent, subordonat direct primarului și are următoarele atribuții:
An | Denumire | Document |
---|---|---|
2019 | 16. Dispoziția de primar nr.1030 din 17.09.2019 pentru aprobarea actualizării a două proceduri de sistem și una operațională privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 15. Dispoziția de primar nr.1006 din 10.09.2019 pentru aprobarea actualizării a șapte proceduri de sistem și două proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 14. Dispoziția de primar nr.977 din 23.08.2019 pentru aprobarea actualizării a cinci proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 13. Dispoziția de primar nr.959 din 26.08.2019 privind aprobarea procedurii și a criteriilor de înregistrare a operatorilor economici colectori, autorizați să desfășoare activitatea pe raza Municipiului Giurgiu, care preiau prin achiziție deșeuri de ambalaje de la populație de la locul de generare a acestora | Vizualizare |
2019 | 12. Dispoziția de primar nr.948 din 22.08.2019 privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Giurgiu în ședință ordinară, în data de 28 august 2019, orele 14.00 | Vizualizare |
2019 | 11. Dispoziția de primar nr.850 din 23.07.2019 privind aprobarea unei proceduri generale, unei proceduri de sistem și a cinci proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 10. Referat privind actualizarea Comisiei de monitorizare, cu atribuții în monitorizarea, coordonarea și îndrumarea metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial și de coordonare a procesului de gestionare a riscurilor la nivelul Primăriei municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 9. Dispoziția de primar nr.844 din 23.07.2019 privind actualizarea Comisiei de monitorizare, cu atribuții în monitorizarea, coordonarea și îndrumarea metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial și de coordonare a procesului de gestionare a riscurilor la nivelul Primăriei municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 8. Dispoziția de primar nr.800 din 05.07.2019 privind aprobarea responsabililor cu funcțiile sensibile desemnați pe fiecare structură organizatorică a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 7. Referat pentru aprobarea responsabililor cu funcțiile sensibile desemnați pe fiecare structură organizatorică a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 6. Dispoziția de primar nr.755 din 20.06.2019 privind aprobarea unui număr de șase proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 5. Dispoziția de primar nr.706 din 31.05.2019 privind aprobarea a șapte proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 4. Dispoziția de primar nr.697 din 30.05.2019 privind aprobarea a trei proceduri operaționale privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2019 | 3. Dispoziția de primar nr.684 din 29.05.2019 privind desemnarea responsabilului cu funcțiile sensibile din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 2. Dispoziția de primar nr.478 din 22.03.2019 privind schimbarea sediului secției de votare nr.35 din Municipiul Giurgiu, Județul Giurgiu | Vizualizare |
2019 | 1. Dispoziția de primar nr.441 din 05.03.2019 pentru aprobarea Procedurii de Sistem privind implementarea CAF în Administrația Locală a Municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2018 | 1. Dispoziția de primar nr.1211 din 16.11.2018 pentru aprobarea a două proceduri privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2018 | 2. Dispoziția de primar nr.1227 din 22.11.2018 pentru aprobarea a patru proceduri privind activități ale aparatului de specialitate al Primarului | Vizualizare |
2016 | Dispoziția de primar nr.1465 din 14.07.2016 privind constituirea Echipei de gestionare a riscurilor, cu atribuții în gestionarea riscurilor la nivelul Primăriei Municipiului Giurgiu | Vizualizare |
2016 | Dipoziția de primar nr. 1466 din 14.07.2016 privind constituirea Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control intern managerial la nivelul Primăriei Muncipiului Giurgiu | Vizualizare |
2016 | Dispoziția de primar nr. 1467 din 14.07.2016 privind Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de monitorizare și a Regulamentului de organizare și funcționare a Echipei de gestionare a riscurilor. | Vizualizare |
2016 | REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A COMISIEI DE MONITORZARE A SISTEMULUI DE CONTROL MANAGERIAL INTERN – anexă la dipoziția de primar nr. 1467/14.07.2016 | Vizualizare |
2016 | REGULAMETUL DE ORGANIZARE SI FUNCȚIONARE A ECHIPEI DE GESTIONARE A RISCURILOR – anexă la dipoziția de primar nr. 1467/14.07.2016 | Vizualizare |
2022 | 17. Dispoziția de primar nr.863 din 04.11.2022 privind desemnarea membrilor Comisiei de evaluare și inventariere a bunurilor primite cu titlu gratuit cu prilejiul unor acțiuni de protocol | Vizualizare |
An | Denumire | Document |
Primăria Municipiului Giurgiu
Starea de conformitate
Credem cu tărie că internetul ar trebui să fie disponibil și accesibil oricui și ne angajăm să furnizăm un site web care să fie accesibil celui mai larg public posibil, indiferent de circumstanță și abilitate.
Pentru a îndeplini acest lucru, ne propunem să aderăm cât mai strict posibil la Ghidurile de accesibilitate a conținutului web 2.1 (WCAG 2.1) ale World Wide Web Consortium (W3C) la nivel AA. Aceste ghiduri explică cum să faci conținutul web accesibil persoanelor cu o gamă largă de dizabilități. Respectarea acestor îndrumări ne ajută să ne asigurăm că site-ul web este accesibil tuturor: nevăzători, persoane cu deficiențe motorii, deficiențe de vedere, dizabilități cognitive și multe altele.
Acest site web utilizează diverse tehnologii care sunt menite să-l facă cât mai accesibil posibil în orice moment. Utilizăm o interfață de accesibilitate care permite persoanelor cu dizabilități specifice să ajusteze interfața de utilizare a site-ului web (interfață cu utilizatorul) și să o proiecteze în funcție de nevoile lor personale.
În plus, site-ul web utilizează o aplicație bazată pe inteligență artificială care rulează în fundal și își optimizează în mod constant nivelul de accesibilitate. Această aplicație remediază HTML-ul site-ului, adaptează funcționalitatea și comportamentul acestuia pentru cititoarele de ecran utilizate de utilizatorii nevăzători și pentru funcțiile de tastatură utilizate de persoanele cu deficiențe motorii.
Dacă ați găsit o defecțiune sau aveți idei de îmbunătățire, vom fi bucuroși să auzim de la dvs. Puteți contacta operatorii site-ului web folosind următorul e-mail contact@primaraigiurgiu.ro
Cititor de ecran și navigare cu tastatură
Site-ul nostru web implementează tehnica atributelor ARIA (Aplicații Internet bogate accesibile), alături de diferite schimbări de comportament, pentru a se asigura că utilizatorii nevăzători care vizitează cititoare de ecran pot citi, înțelege și se bucură de funcțiile site-ului. De îndată ce un utilizator cu un cititor de ecran intră pe site-ul dvs., acesta primește imediat o solicitare de a intra în Profilul de cititor de ecran, astfel încât să poată naviga și opera site-ul în mod eficient. Iată cum site-ul nostru acoperă unele dintre cele mai importante cerințe de citire de ecran, alături de capturi de ecran din consolă cu exemple de cod:
Optimizarea cititorului de ecran: rulăm un proces de fundal care învață componentele site-ului de sus în jos, pentru a asigura conformitatea continuă chiar și atunci când actualizăm site-ul. În acest proces, oferim cititorilor de ecran date semnificative folosind setul de atribute ARIA. De exemplu, oferim etichete de formulare precise; descrieri pentru pictogramele acționabile (pictogramele rețelelor sociale, pictogramele de căutare, pictogramele cărucioare etc.); îndrumări de validare pentru intrările de formulare; roluri ale elementelor, cum ar fi butoanele, meniurile, dialogurile modale (ferestre pop-up) și altele. În plus, procesul de fundal scanează toate imaginile site-ului web și oferă o descriere precisă și semnificativă bazată pe recunoașterea imaginii-obiect ca o etichetă ALT (text alternativ) pentru imaginile care nu sunt descrise. De asemenea, va extrage texte care sunt încorporate în imagine, folosind o tehnologie OCR (recunoaștere optică a caracterelor). Pentru a activa oricând ajustările cititorului de ecran, utilizatorii trebuie doar să apese combinația de tastatură Alt+1. Utilizatorii de cititor de ecran primesc, de asemenea, anunțuri automate pentru a activa modul Cititor de ecran, de îndată ce intră pe site.
Aceste ajustări sunt compatibile cu toate cititoarele de ecran populare, inclusiv JAWS și NVDA.
Optimizarea navigării prin tastatură: procesul de fundal ajustează, de asemenea, HTML-ul site-ului web și adaugă diferite comportamente folosind codul JavaScript pentru a face site-ul operabil de la tastatură. Aceasta include capacitatea de a naviga pe site-ul web utilizând tastele Tab și Shift+Tab, de a opera meniuri derulante cu tastele săgeată, de a le închide cu Esc, de a declanșa butoanele și linkurile folosind tasta Enter, de a naviga între elementele radio și de casetă de selectare folosind tastele săgeți și completați-le cu bara de spațiu sau tasta Enter. În plus, utilizatorii de tastatură vor găsi meniuri de navigare rapidă și de ignorare a conținutului, disponibile în orice moment făcând clic pe Alt+1, sau ca primele elemente ale site-ului în timpul navigării cu tastatura. Procesul de fundal gestionează, de asemenea, ferestrele pop-up declanșate, deplasând focalizarea de la tastatură către ele de îndată ce apar și nu permite focusului să se deplaseze în afara acestuia.
Utilizatorii pot folosi, de asemenea, comenzi rapide precum „M” (meniuri), „H” (titluri), „F” (formulare), „B” (butoane) și „G” (grafică) pentru a trece la anumite elemente.
Profiluri de dizabilități acceptate pe site-ul nostru
Modul de siguranță pentru epilepsie: acest profil le permite persoanelor cu epilepsie să utilizeze site-ul în siguranță, eliminând riscul de convulsii care rezultă din animațiile intermitente sau intermitente și combinațiile de culori riscante.
Modul cu deficiențe de vedere: acest mod ajustează site-ul web pentru confortul utilizatorilor cu deficiențe de vedere, cum ar fi vederea degradată, vederea în tunel, cataractă, glaucom și altele.
Modul de dizabilitate cognitivă: acest mod oferă diferite opțiuni de asistență pentru a ajuta utilizatorii cu deficiențe cognitive, cum ar fi dislexia, autismul, CVA și altele, să se concentreze mai ușor pe elementele esențiale ale site-ului web.
Mod ADHD Friendly: acest mod ajută utilizatorii cu ADHD și Neurodevelo tulburări mentale să citească, să răsfoiască și să se concentreze mai ușor pe elementele principale ale site-ului web, reducând în același timp semnificativ distragerile.
Modul Blindness: acest mod configurează site-ul web pentru a fi compatibil cu cititoare de ecran precum JAWS, NVDA, VoiceOver și TalkBack. Un cititor de ecran este un software pentru utilizatori nevăzători care este instalat pe un computer și pe un smartphone, iar site-urile web trebuie să fie compatibile cu acesta.
Profil de navigare cu tastatura (deficit motor): acest profil le permite persoanelor cu deficiențe motorii să opereze site-ul web utilizând tastatura Tab, Shift+Tab și tastele Enter. Utilizatorii pot folosi, de asemenea, comenzi rapide precum „M” (meniuri), „H” (titluri), „F” (formulare), „B” (butoane) și „G” (grafică) pentru a trece la anumite elemente.
Ajustări suplimentare pentru interfața de utilizare, design și lizibilitate
Ajustări de font – utilizatorii pot crește și micșora dimensiunea acestuia, pot modifica familia (tipul), pot ajusta spațierea, alinierea, înălțimea liniei și multe altele.
Ajustări de culoare – utilizatorii pot selecta diferite profiluri de contrast de culoare, cum ar fi deschis, întunecat, inversat și monocrom. În plus, utilizatorii pot schimba schemele de culori ale titlurilor, textelor și fundalurilor, cu peste șapte opțiuni de colorare diferite.
Animații – persoana cu epilepsie poate opri toate animațiile care rulează cu un clic pe un buton. Animațiile controlate de interfață includ videoclipuri, GIF-uri și tranziții intermitente CSS.
Evidențierea conținutului – utilizatorii pot alege să sublinieze elemente importante, cum ar fi link-urile și titlurile. De asemenea, pot alege să evidențieze doar elementele focalizate sau plasate.
Dezactivarea sunetului – utilizatorii cu dispozitive auditive pot avea dureri de cap sau alte probleme din cauza redării audio automate. Această opțiune permite utilizatorilor să dezactiveze instantaneu întregul site web.
Tulburări cognitive – utilizăm un motor de căutare care este legat de Wikipedia și Wikționar, permițând persoanelor cu tulburări cognitive să descifreze semnificațiile expresiilor, inițialelor, argoului și altele.
Funcții suplimentare – oferim utilizatorilor opțiunea de a schimba culoarea și dimensiunea cursorului, de a folosi un mod de imprimare, de a activa o tastatură virtuală și de multe alte funcții.
Compatibilitate cu browser și tehnologie de asistență
Ne propunem să sprijinim cea mai largă gamă de browsere și tehnologii de asistență, astfel încât utilizatorii noștri să poată alege cele mai potrivite instrumente pentru ei, cu cât mai puține limitări posibil. Prin urmare, am muncit foarte mult pentru a putea suporta toate sistemele majore care cuprind peste 95% din cota de piață a utilizatorilor, inclusiv Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera și Microsoft Edge, JAWS și NVDA (cititoare de ecran).
Note, comentarii și feedback
În ciuda eforturilor noastre de a permite oricui să ajusteze site-ul la nevoile sale. Pot exista în continuare pagini sau secțiuni care nu sunt pe deplin accesibile, sunt în curs de a deveni accesibile sau care nu au o soluție tehnologică adecvată pentru a le face accesibile. Totuși, ne îmbunătățim continuu accesibilitatea, adăugând, actualizându-i și îmbunătățim opțiunile și caracteristicile sale și dezvoltăm și adoptăm noi tehnologii. Toate acestea sunt menite să atingă nivelul optim de accesibilitate, în urma progreselor tehnologice. Pentru orice asistență, vă rugăm să contactați contact@primaraigiurgiu.ro