Compartiment Tehnologia Informației, Monitorizare

Art. 28. Compartimentul Tehnologia Informației are următoarele atribuții principale:
 
  1. Coordonează planurile de dezvoltare, modernizare și implementare din domeniul tehnologiei informației;
  2. Identificarea aspectelor de management informatic din cadrul sistemului administrativ local care să permită creșterea competitivității administarației locale în raport cu nevoile și cerințele cetățeanului;
  3. Elaborarea propunerilor privind implementarea unor sisteme/instrumente de monitorizare și evaluare sistematică a activităților structurilor subordonate Primarului Municipiului Giurgiu cu scopul de a crește calitatea  vieții cetățenilor, de a respecta îndeplinirea planului strategic de dezvoltare locală și de a analiza  un plan permanent de management al performanței administrative;
  4. Efectuează evaluări și recomandări cu privire la funcționalitatea și eficiența sistemului informatic și administrativ de la nivelul autorității locale, precum și de la nivelul entităților subordonate;
  5. Propune metode de automatizare a circuitului documentelor, pentru eliminarea riscului de pierdere a acestora, pentru creșterea eficienței de căutare și găsire , pentru îmbunătățirea serviciilor oferite utilizatorilor de documente, pentru standardizarea fluxurilor de lucru și îmbunătățirea comunicării între structurile funcționale ale Primăriei Municipiului Giurgiu;
  6. Înaintează propuneri în privința arhivării electronice a datelor;
  7. Realizarea de analize privind situația infrastructurii IT&C ( echipamente hardware, aplicații software, servicii furnizate de prestatorii externi, servicii furnizate de departamentul intern de specialitate ) și propunere de soluții concrete de creștere a calității serviciilor on – line de către cetățeni și de standardizare a informației la nivelul departamentelor instituției;
  8. Formulează propuneri cu privire la măsuri de dezvoltare, pe orizontală sau vericală din punct de vedere informațional, astfel încât comunitatea locală să beneficieze de serviciile publice informatizate cele mai eficiente;
  9. Propune soluții de management informațional pentru eficientizarea proceselor administrative interne sau externe;
  10. Asigură implementarea și menținerea proceselor Sistemului de Management al Calității în cadrul serviciului;
  11. Întocmește și asigură implementarea Procedurilor Operaționale în cadrul Primăriei;
  12. Întocmește Registrul Riscurilor și documentele cu privire la implementarea sistemului de Control Intern Managerial în cadrul structurii;
  13. Asigură întocmirea propunerilor bugetare, a notelor de fundamentare, a rapoartelor și proiectelor de hotărâri;
  14. Stabilește strategia de informatizare pe termen scurt, mediu și lung a Primăriei Municipiului Giurgiu;
  15. Instalează și întreține aplicații de uz general ( procesoare de texte, programe de calcul tabelar, programe legislative, etc );
  16. Execută și implementează programe specifice, colaborând cu alte colective de informatică, acolo unde este cazul ( pentru proiecte complexe care depășesc resursele Compartimentului Tehnologia Informației );
  17. Avizează planurile de investiții și achiziții din domeniul tehnologia informației;
  18. Asigură buna funcționare a sistemului informatic integrat al Primăriei;
  19. Stabilește regulile, normele, protocoalele și măsurile de siguranță și protecție a datelor și informațiilor din sistemul informatic integrat;
  20. Asigură administrarea și realizarea rețelei de calculatoare, gestionarea și întreținerea sistemului de operare al acestuia, precum și a calculatoarelor individuale;
  21. Ține evidența planurilor de rețea, a elementelor active  a serverelor și a stațiilor de lucru;
  22. Ține evidența licențelor existente și a kiturilor de instalare , precum și a echipamentelor de tehnică de calcul;
  23. Asigură administrarea bazelor de date aflate în exploatare;
  24. Asigură administrarea / gestionarea accesului la internet;
  25. Gestionează conturile de utilizator în domeniul Primăriei Municipiului Giurgiu, conturile de e-mail și conturile de aplicație;
  26. Asigură buna funcționare a echipamentelor din sistemul informatic al Primăriei Municipiului Giurgiu;
  27. Asigură funcționarea comunicației între rețelele locale de calculatoare din sediul Primăriei Municipiului Giurgiu ;
  28. Asigură asistența tehnică pentru utilizatorii echipamentelor și procedurilor software;
  29. Primește sesizările și solicitările din partea compartimentelor aparatului de specialitate al Primarului privind funcționarea sistemului informatic;
  30. Asigură coordonarea/îndrumarea utilizatorilor în vederea exploatării cu maximum de eficiență a resurselor informatice;

Toate Direcțiile/Serviciile

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.