Serviciul Secretariat, Arhivă și Întreținere

Art.14. Biroul Secretariat și Arhivă are următoarele:

  1. Organizează  agenda zilnică şi săptămânală a primarului/ viceprimarilor, preluarea apelurilor telefonice, sortarea înregistrarea, datarea şi distribuirea faxurilor primite.
  2. Întocmește referat cu privire la necesarul de consumabile și rechizite pentru cabinetul demnitarului;
  3. Ţine evidenţa delegaţiilor şi deplasărilor .
  4. Asigură circulaţia mapelor de la Primar la direcţiile şi compartimentele din Primăria Municipiului Giurgiu precum şi la serviciile publice subordonate Consiliului Local.
  5. Asigură permanenţa la cabinetul primarului.
  6. Aduce la cunoştinţa primarului, viceprimarilor sau directorilor executivi de resort orice situaţie de urgenţă şi acţionează în funcţie de măsurile dispuse de aceştia.
  1. Iniţiază şi organizează activitatea de întocmire a Nomenclatorului dosarelor din cadrul primăriei;
  2.   Asigură legătura cu Arhivele Naţionale în vederea verificării şi confirmării Nomenclatorului;
  3.   Urmăreşte modul de aplicare al  Nomenclatorului la constituirea dosarelor.
  4.   Verifică şi preia de la compartimente, pr bază de inventare, dosarele constituite;
  5.   Întocmeşte inventare pentru documentele fără evidenţă, aflate în depozit.
  6.   Asigură evidenţa tuturor documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidenţă curentă.
  7.   Cercetează documentele din depozit în vederea eliberării copiilor şi certificatelor solicitate de cetăţeni pentru dobândirea unor drepturi în conformitate cu legile în vigoare.
  8.   Pune la dispoziţie pe bază de semnătură şi ţine evidenţa documentelor împrumutate compartimentelor creatoare; la restituire verifică integritatea documentului împrumutat; după restituire acestea vor fi reintegrate în fond
  9.   Organizează depozitul de arhivă după criterii prealabil stabilite, conform prevederilor Legii Arhivelor Naţionale.
  10. Menţine ordinea şi asigură curăţenia în depozitul de arhivă;
  11. Informează conducerea primăriei şi propune măsuri în vederea asigurării condiţiilor corespunzătoare de păstrare şi conservare a arhivei.
  12. Pune la dispoziţia delegatului Arhivelor Naţionale toate documentele solicitate cu prilejul efectuării acţiunii de control.

DIRECȚIA JURIDICĂ ȘI ADMINISTRAȚIE LOCALĂ

A.Documente referitoare la activitatea de juridic

  • Referate, corespondență, cu privire la nominalizarea creanțelor, obținerea titlurilor executorii și urmărirea executării lor
  • Dosarele cauzelor civile, penale, economice, de muncă, contencios-administrativ
  • Registrul de evidență a cauzelor și termenelor
  • Informări lunare privind activitatea biroului

B.Documente referitoare la activitatea de evidență electorală și monitorizare legislație

  • Registru de operațiuni privind listele electorale permanente
  • Registru de evidență a dispozițiilor privind actualizarea delimitării și modificarea sediului secțiilor de votare
  • Comunicări sentințe penale privind interzicerea unor drepturi civile
  • Declarații de avere și interese ale aleșilor locali și corespondența cu Agenția Națională de Integritate în privința aleșilor locali
  • Liste electorale permanente cu documentația pentru întocmire și actualizare
  • Corespondență cu alte instituții cu privire la desfășurarea alegerilor, a referendumului și a recensământului

     C.Documente referitoare la activitatea de autoritate tutelară

  • Registru de evidență al minorilor și interzișilor ocrotiți
  • Contracte de vânzare-cumpărare cu uzufruct viager și clauză de întreținere, conform Legii nr. 17/2001
  • Referate de anchetă socială, referate de anchetă psihosocială, adrese și copii după dispoziții privind numirea curatorilor speciali și încuviințarea încheierii unor acte juridice
  • Citații ale cauzelor în care este parte autoritatea tutelară
  • Sentințe judecătorești și decizii ale cauzelor în care este parte autoritatea tutelară
  • Informări lunare și săptămânale privind activitatea compartimentului
  1. Documente referitoare la activitatea de administrație locală
  • Hotărâri ale Consiliului Local Municipal
  • Registru de evidență al Hotărârilor Consiliului Local Municipal
  • Regulamentul de funcționare al Consiliului Local Municipal
  • Registru de procese verbale privind ședințele de lucru ale Consiliului Local Municipal
  • Registru de evidență a Dispozițiilor Primarului Municipiului Giurgiu
  • Registru de evidență a proceselor verbale de afișare a proiectelor cu caracter normativ
  • Dispoziții ale Primarului
  • Originalele stenogramelor de ședință
  • Dosare de ședință ale Consiliului Local (proiecte de hotărâri, rapoarte ale compartimentelor, expuneri de motive, hotărâri adoptate, informări, procese verbale, comunicări și alte documente scrise prezentate în ședințe).
  • Documentație privind referatele de legalitate emise de Instituția Prefectului-Județul Giurgiu și documentația corespunzătoare
  • Dispoziții ale Primarului pe linie de ajutor social (ajutoare sociale conform legislației în vigoare, indemnizații de naștere, alte ajutoare ocazionale)
  • Corespondență cu instituțiile similare ale administrației publice
  • Registru de evidență a comunicărilor hotărârilor adoptate de Consiliul Local Municipal și Dispozițiilor Primarului
  • Registre de evidență a prezenței consilierilor la ședințele Comisiilor de specialitate
  • Registru de evidență a prezenței consilierilor la ședințele Consiliului Local
  • Registrul privind evidența avizelor de funcționare conform OG nr. 99/2000
  • Documentație privind emiterea avizelor de funcționare conform OG nr. 99/2000
  • Corespondență cu Oficiul Registrului Comerțului, Direcția Generală a Finanțelor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă și alte instituții
  • Procese verbale de afișare, publicații de vânzare de la executori judecătorești, anunțuri de mediu, citații și comunicări de la instanțele judecătorești, diverse anunțuri de la instituții ale statului, anunțuri de la compartimentele aparatului de specialitate al Primarului și adresele de comunicare
  • Notificările privind vânzările de lichidare, soldare etc.
  1. Documente referitoare la activitatea de secretariat și arhivă
  • Inventare ale fondurilor și colecțiilor arhivistice la compartimente și la arhivă
  • Registrul de evidență curentă a intrărilor-ieșirilor unităților arhivistice
  • Registrul de depozit
  • Registrul pentru consemnarea parametrilor de microclimat în arhivă
  • Registrul de evidență a cererilor de eliberare de copii, date sau informații după documentele arhivate
  • Registrul unic de evidență a registrelor, condicilor, borderourilor și a caietelor
  • Procese verbale de selecționare documente cu termen de păstrare expirat cu întreaga documentație pentru aprobări
  • Procese verbale de predare primire și documentația aferentă privind depunerea documentelor cu termen de păstrare permanent la Biroul Județean Giurgiu al Arhivelor Naționale
  • Registru privind emiterea ordinelor de deplasare
  • Registru de primire/repartizare faxuri
  • Cereri copii documente arhivă și adeverințe emise conform documentațiilor aflate în arhivă
  • Condică de corespondență
  • Referate și rapoarte de activitate ale biroului

DIRECȚIA TEHNICĂ

A.Documente referitoare la lucrări de investiții

  • Liste de investiții, cereri admitere la finanțare, documente care stau la baza listei de investiții (dări de seamă statistice, dispoziții, hotărâri de consiliu, dosar pentru fiecare lucrare în parte)
  • Cartea tehnică a construcției pentru obiectivele de investiții publice
  • Inventare, expertize, proiecte, procese verbale predare-primire, lucrări de consolidare la punerea in siguranță a fondului construit existent
  • Evidența contractelor de execuție (lucrări construcții și montaj, dotări, proiectare), propuneri de angajare și angajament bugetar individual, ordonanțări pentru plăți efectuate, evidență cheltuieli de investiții pe capitole bugetare, evidența garanțiilor de bună execuție
  • Informări lunare, rapoarte privind activitatea biroului
  • Proiecte tehnice pentru lucrări și documentația aferentă (deviz analitic, lista de cantități, memoriu tehnic, plan de încadrare și de situație)
  • Corespondență cu Inspectoratul de Stat în Construcții, societăți executante de lucrări și alți operatori economici
  1. Documente referitoare la finanțări și cheltuieli din bugetul local și alte documentații pentru relația cu instituții de învățământ, cultură, religie, sport
  • Registru de înregistrare a documentelor primite/expediate în cadrul serviciului
  • Dosare citații, cereri de chemări în judecată, întâpinări, cereri de recurs, hotărâri judecătorești pentru unitățile de învățământ preunversitar de stat din municipiul Giurgiu
  • Dosare contracte de lucrări pentru întreținere, reparații și reabilitări clădiri în care funcționează un ități de învățământ preuniversitar
  • Dosare procese verbale lunare de justificare a facturilor de apă –canal și salubrizare
  • Note interne și corespondență cu unități de învățământ și alte instituții
  • Dosare contracte atribuite conform hotărârilor consiliului local
  • Dosare procese verbale lunare de justificare
  1. Documente referitoare la achiziții publice
  • Dosare privind achizițiile publice de produse, servicii și lucrări
  • Corespondența, note interne, referate, comunicări
  • Copii Dispoziții de constituire Comisii de evaluare oferte

DIRECȚIA PROGRAME EUROPENE

  1. Documente referitoare la programe și proiecte cu finanțare nerambursabilă
  • Documente proiecte de integrare europeană cu finanțare nerambursabilă
  • Raportări tehnice și financiare aferente proiectelor
  • Documente achiziționare de servicii și documentație tehnică întocmită
  • Studii de fezabilitate, proiecte tehnice și alte documentații tehnice
  • Corespondență cu instiuții de profil
  • Documente privin d aprobările de finanțare ale proiectelor de mediu
  • Corespondență externă (documente privind corespondență cu diverse insituții din afara țării, invitații, adrese, propuneri de colaborare, înfrățiri)
  • Documente proiecte de promovare (propuneri și acord de parteneriat în vederea promovării diferitelor evenimente)
  1. Documente referitoare la relația cu instituțiile de presă
  • Evenimente organizate de Primărie
  • Comenzi pentru publicare anunțuri publicitare
  • Comenzi tipografice pentru tipărire Buletin informativ al Primăriei Municipiului Giurgiu

DIRECȚIA SERVICII PUBLICE

  1. Documente referitoare la tehnologia informației
  • Note de fundamentare cu privire la necesitatea și realitatea efectuării unor lucrări cu caracter tehnic sau încheierea de contracte de service și abonament
  • Punct de vedere, note de constatare
  • Note interne (corespondență pe diferite probleme cu celelalte compartimente din cadrul instituției)
  • Referate și rapoarte lunare de activitate ale biroului

B.Documente referitoare la activitatea de parc auto, sistematizarea circulației auto și relația cu operatorii locali de transport persoane  

  • Documentație eliberare/prelungire autorizație transport persoane în regim de taxi, autorizație taxi, contract atribuire, autorizație dispecerat)
  • Registru de evidență eliberare autorizații de transport/taxi/dispecerat
  • Solicitări adresate de către transportatori și răspunsurile aferente
  • Dosar privind atribuirea autorizațiilor de taxi
  • Documentație privind eliberarea/prelungirea licenței de traseu prin curse regulate
  • Registru de evidență privind eliberarea licenței de traseu
  • Contracte de delegare transport public local prin curse regulate și documentația aferentă
  • Solicitări adresate de către operatorul de transport public local și a beneficiarilor de transport și răspunsurile aferente
  • Facturi referitoare la transportul public local și documentația aferentă
  • Convenții de plată privind transportul local de elevi și documentația aferentă
  • Documente privind înregistrarea vehiculelor care nu se supun înmatriculării și documentația aferentă eliberării certificatelor de înregistrare (mopede, utilaje, tractoare troleibuze)
  • Documentație privind radierea vehiculelor care nu se supun înmatriculării și eliberarea certificatelor de radiere (mopede, utilaje, tractoare, troleibuze)
  • Copii Hotărâri ale Consiliului local și documentația aferentă privind activitatea compartimentului
  • Foi de parcurs, foi alimentare zilnice și centralizatoare
  • Documentație privind consumul de carburant pentru autoturismele aflate în dotarea Primăriei
  • Documentație privind asigurările auto pentru repararea daunelor
  • Documentație facturi privind parcul auto
  • Contracte de furnizări carburant și de prestări servicii transport cu autoturisme
  • Documentație privind prestări servicii de încasare taxă liberă trecere și facturile aferente
  • Condică de corespondență, note interne și alte adrese referitoare la activitatea compartimentului
  • Condică de înregistrare facturi
  • Documentație și facturi privind vehiculele abandonate
  • Cereri privind eliberarea de carduri pentru transportul public local

C.Documente referitoare la activitatea de administrativ

  • Note de recepție și constatare de diferențe (copii)
  • Copii acte justificative (referate de necesitate, note de fundamentare, note de comandă, fișe de magazie, bonuri de consum etc.)
  • Contracte de achiziții și prestări servicii (copii)
  • Note interne
  • Documentație și corespondență P.S.I.

D.Documente referitoare la relația cu asociațiile de proprietari/locatari

  • Facturi subvenție energie termică și documentația aferentă
  • Procese verbale încheiate în urma controlului financiar-contabil și gestionar la Asociațiile de proprietari/locatari
  • Situația activului și pasivului a Asociațiilor de proprietari/locatari
  • Procese verbale încheiate în urma adunărilor generale ale Asociațiilor de proprietari/locatari
  • Procese verbale încheiate în urma controlului comisiei de cenzori
  • Adrese și răspunsuri referitoare la Asociațiile de proprietari/locatari și petenți
  • Situația funcționării instalațiilor de încălzire
  • Petiții clasate conform O.G. nr. 27/2002 aprobată prin Legea nr. 233/2002
  • Adrese și răspunsuri înaintate instituțiilor publice, furnizorilor de servicii și agenților economici

E.Documente referitoare la avizări lucrări edilitare

  • Copii Dispoziții ale Primarului și Hotărâri ale Consiliului local și documentațiile aferente la activitatea compartimentului
  • Acorduri de principiu pentru executarea lucrărilor aferente rețelelor tehnico-edilitare pe terenuri din domeniul public sau privat al municipiului Giurgiu
  • Avize de execuție a lucrărilor aferente rețelelor tehnico-edilitare pe terenuri din domeniul public sau privat al municipiului Giurgiu
  • Procese verbale de recepție a lucrărilor aferente rețelelor tehnico-edilitare pe terenuri din domeniul public sau privat al municipiului Giurgiu
  • Corespondență cu persoane juridice privind derularea activității compartimentului
  • Petiții, cereri, sesizări, reclamații, răspunsuri cu persoane fizice referitoare la rezolvarea cererilor primite conform O.G. nr. 27/2002
  • Condică de corespondență, note interne și alte adrese privind organizarea activității compartimentului
  • Corespondență cu organisme și instituții naționale privind invitații la întâlniri, cursuri și seminarii de instruire

F.Documente referitoare la monitorizare servicii de utilitate publică

  • Copii contracte de delegare, de prestări servicii și acte adiționale privind activitățile serviciilor comunitare de utilitate publică
  • Documentație economică privind facturarea prestațiilor serviciilor comunitare de utilități publice (copii)
  • Copii Dispoziții ale Primarului și Hotărâri ale Consiliului local și documentațiile aferente la activitatea compartimentului
  • Corespondență cu instituții publice și societăți comerciale aflate sub tutela Consiliului local privind derularea serviciilor comunitare de utilitate publică
  • Petiții, cereri, sesizări, reclamații, răspunsuri cu persoane fizice referitoare la rezolvarea cererilor primite conform O.G. nr. 27/2002
  • Condică de corespondență, note interne și alte adrese privind organizarea activității compartimentului
  • Cereri și documentația aferentă pentru eliberarea cardurilor de  transport local pentru pensionari, persoane cu handicap grad I și II, precum și însoțitorii acestora

DIRECȚIA  PATRIMONIU

  A.Documente referitoare la spații comerciale, spații de locuit și bunuri de patrimoniu

  • Contracte de vânzare pentru spații cu altă destinație decât locuință
  • Documentație privind vânzarea spațiilor comerciale
  • Evidență spații repartizate la partide și formațiuni politice
  • Dosare locuințe sociale și din fondul Agenției Naționale pentru locuințe
  • Condică de corespondență
  • Note interne, adrese, răspunsuri specifice departamentului
  • Cereri, adrese, răspunsuri, comunicări și solicitări referitoare la închirierea de locuințe
  • Evidența bunurilor de patrimoniu și a transmiterii lor în administrare și folosință

B.Documente referitoare la Registrul Agricol , Fond Funciar și aplicarea legilor proprietății

  • Registre agricole
  • Cereri de reconstituirea dreptului de proprietate în baza legilor fondului funciar
  • Contestații și sesizări privind fondul funciar
  • Ordinul Prefectului
  • Tabele nominale, anexe la H.G.nr. 131/1991, G. nr.180/2000, H.G. nr.15/2005
  • Corespondență cu instanțele judecătorești, Instituția Prefectului și alte instituții privind legile fondului funciar
  • Cereri înscrieri, radieri și modificări ale datelor din registrul agricol
  • Notificări și documentații aferente depuse în temeiul Legii nr. 10/2001 și decizii ale Agenției Naționale de Restituire a Proprietăților
  • Sesizări, reclamații și răspunsuri
  • Contracte de arendare a terenurilor
  • Atestate și certificate de producător
  • Procese verbale de identificare teren
  • Anexa 1.50 la Ordinul 700/2014 al Directorului General al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară
  • Documentații depuse în temeiul Legii nr. 17/2017
  • Situații statistice cu privire la terenuri, animale și utilaje agricole
  • Planul local de acțiune pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole la nivelul municipiului Giurgiu întocmit conform Deciziei nr. 221983/GC/12.06.2013, emisă de Comisia interministerială pentru reglementarea nitraților în România
  • Situații juridice teren

C.Documente referitoare la cadastru și evidență străzi

  • Dosarele sectoarelor cadastrale ale lucrării de cadastru imobiliar
  • Baza topografică (secțiuni de plan) scara 1:1000
  • Documentație de carte funciară
  • Decrete de expropriere, tabele nominale cu cei expropriați, procese verbale de evaluare și fișa imobilelor
  • Planuri scara 1:2000 privind aplicarea Legii Fondului Funciar
  • Anexele cu proprietarii care au primit teren prin aplicarea Legii nr. 18/1991
  • Planuri scara 1:2000 privind aplicarea Legii nr. 1/2000
  • Anexele cu proprietarii care beneficiază de aplicarea Legii nr. 1/2000
  • Act de proprietate, schița terenului, schița imobilului privind compensarea unor suprafețe găsite în plus sau în minus la introducerea cadastrului general
  • Schița terenului cu vecinătățile privind litigiul de hotar
  • Documentații tehnice pentru comasări și schimburi de teren, Hotărâri ale Consiliului local
  • Evaluarea terenului, act de proprieate, schița terenului privind schimbarea categoriei de folosință. Introducerea unor terenuri din municipiu din domeniu public în domeniu privat
  • Referate, liste lucrări, procese verbale de recepție, devize de cheltuieli privind cadastrul imobiliar
  • Actualizarea lucrării de cadastru imobiliar prin completarea fișei bunului imobil
  • Procese verbale de punere în posesie conform Legii Fondului Funciar
  • Registru de evidență titluri de proprietate
  • Inventarul terenurilor construcțiilor culturale, edilitare în funcție de caracterul juridic
  • Cereri privind atribuirea unor suprafețe de teren construcții conform Legii nr. 15/2003
  • Certificat nomenclatură stradală
  • Registru de corespondență
  • Informări și referate pentru proiectele de hotărâri ce vor fi promovate în Consiliul Local al Municipiului Giurgiu
  • Corespondență cu petenții privind eliberarea de adeverințe și răspunsuri la adrese
  • Corespondență privind eliberarea de copii ale documentelor de expropriere a imobilelor
  • Corespondență privind eliberarea schiței imobilului din lucrarea de cadastru
  • Corespondență cu petenții privind eliberarea schiței terenului obținut prin aplicarea Legii nr. 1/2000 conform titlului de proprietate
  • Adeverință pentru confirmare adresă
  • Adrese, sesizări, răspunsuri către persoane fizice și juridice
  • Eliberare dovadă pentru nedepozitarea autoturismelor pe domeniul public în vederea radierii
  • Eliberare acord execuție căi de acces pe domeniul public

D.Documente referitoare la urmărire, executare contracte

  • Contracte de concesiune
  • Contracte de vânzare-cumpărare
  • Contracte de asociere
  • Acorduri de ocupare a domeniului public și privat
  • Cereri, adrese, răspunsuri, comunicări și solicitări referitoare la închirierea domeniului public și privat
  • Documentație privind scoaterea la licitație a spațiilor cu altă destinație decât cea de locuință
  • Documentație privind scoaterea la licitație a terenurilor ce fac parte din domeniul public/privat
  • Condica de corespondență
  • Note interne și alte adrese referitoare la activitatea compartimentului

E.Documente referitoare la Fond locativ

  • Contracte de vânzare pentru locuințe (Fondul Locativ de Stat, Case Naționalizate, locuințe pentru tineri destinate închirierii prin programele Agenției Naționale de Locuințe) și documentația aferentă
  • Contracte de închiriere pentru locuințe (Fondul Locativ de Stat, Case Naționalizate, locuințe pentru tineri destinate închirierii prin programele Agenției Naționale de Locuințe) și documentația aferentă
  • Cereri, adrese, răspunsuri, comunicări și solicitări referitoare la închirierea locuințelor

DIRECȚIA URBANISM

  Documente eliberare autorizații și alte documentații de urbanism

  • Registru de evidență Certificate de urbanism
  • Registru de evidență Autorizații de costruire
  • Registru de evidență Autorizații de desființare
  • Registru de evidență lucrări de racorduri și branșamente
  • Autorizații de construire și desființare și documentația aferentă
  • Certificate de atestare a edificării/extinderii construcției
  • Dări de seamă statistice anuale
  • Certificate de urbanism
  • Rapoarte și informări lunare
  • Procese verbale, note, constatări, informări referitoare la disciplina în construcții
  • Declarații privind valoarea reală a lucrărilor pentru regularizare taxe autorizații de construire
  • Reclamații, sesizări, informări și rapoarte
  • Situații cu privire la modul de rezolvare a sarcinilor din activitatea biroului
  • Autorizații privind lucrările de branșamente la rețele publice
  • Registru de evidență privind documentații de urbanism pentru elaborarea Planurilor urbanistice Generale, Zonale sau de Detaliu inițiate de autoritate locală sau persoane private
  • Registru de evidență privind adresele eliberate pentru eternuri agricole situate în extravilan conform Legii nr. 17/2014(adrese prin care se comunică dacă este sau nu necesar avizul specific al Ministerului Culturii și Identității Naționale în cazul vânzării cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan)
  • Plan Urbanistic General, Plan Urbanistic Zonal, Plan Urbanistic de Detaliu și documentațiile care au stat la baza elaborării, avizării și aprobării acestora
  • Adrese eliberate pentru terenuri agricole situate în extravila conform Legii nr. 17/2014
  • Studii, proiecte și alte lucrări privind amenajarea teritoriului, urbanismul (inclusiv patrimoniu istoric)
  • Documente justificative privind activitatea școlilor de var/atelierelor/altor activități cultural educative
  • Rapoarte și informări lunare
  • Procese verbale, note constatări, informări referitoare la disciplina în construcții
  • Reclamații, sesizări, informări și rapoarte
  • Situații cu privire la modul de rezolvare a sarcinilor din activitatea biroului

DIRECȚIA ECONOMICĂ

  A.Documente referitoare la activitatea de financiar-contabilitate

  • Bugetul de venituri și cheltuieli adoptat și rectificările ulterioare
  • Planul de venituri și cheltuieli pentru acțiuni și activități auto finanțate
  • Informări anuale privind execuția bugetului local
  • Detalierea cheltuielilor bugetare
  • Variante ale proiectului de buget de venituri și cheltuieli, referate cu propuneri și alte documente privind fundamentarea bugetului local
  • Grafice și programe de măsuri privind elaborarea proiectului de buget
  • Documente privind operații de alimentare cu fonduri (virările și deblocările de credite bugetare în cadrul capitolelor de cheltuieli, modificările de alocații, acordare subvenții și împrumuturi, întocmire de planuri suplimentare, utilizarea rezervei, alte modificări urmare a unor acte normative)
  • Studii analize, procese verbale de verificare sau note de constatare privind execuția bugetară
  • Registru de evidență a dispozițiilor de repartizare, retragere credite bugetare
  • Dispoziții de repartizare, retragere credite bugetare
  • Fișă de operațiuni bugetare
  • Corespondență cu subunitățile subordonate și alte instituții
  • Contul de execuție bugetară lunară
  • Situații financiare anuale privind execuția bugetului local
  • State plată salarii personal aparat propriu
  • State plată indemnizații consilieri
  • State plată contracte individuale cu timp parțial
  • Situații privind mijloacele fixe
  • Registru numere de inventar
  • Procese verbale de scoatere din funcțiune
  • Documentație privind reevaluarea
  • Note contabile, extrase de cont și alte documente justificative ce stau la baza înregistrării contabile
  • Declarație de inventar și listă de inventariere
  • Fișă de evidență a formularelor cu regim special
  • Fișa de evidență a materialelor
  • Fișa de evidență a obiectelor de inventar pe locuri de folosință
  • Fișa de cont analitic pentru valori materiale
  • Procese verbale de scoatere din inventar
  • Registrul de evidență a vizelor de control financiar preventiv propriu
  • Fișe analitice și sintetice
  • Registru jurnal
  • Registru inventar
  • Balanță analitică de verificare
  • Procese verbale, corespondență și alte acte emise de organele de control
  • Corespondență cu insituțiile financiare
  • Situații financiare trimestriale privind execuția bugetului local
  • Situații financiare lunare privind execuția bugetului local
  • Monitorizarea cheltuielilor de personal
  • Propuneri angajare cheltuieli, angajamente bugetare și angajamente legale(contracte)
  • Registru de casă în lei și valută
  • Carnet chitanțier exemplar nr. 2
  • Carnet CEC numerar (matcă)
  • Carnet facturier (exemplar nr. 3)

  B.Documente referitoare la activitatea de Resurse umane

  • Organigrama insituției
  • State de funcții și fișa postului
  • Registru de evidență a carnetelor de muncă
  • Registru general de evidență a salariaților
  • Dări de seamă statistice anuale pe linie de personal
  • Contracte colective, contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Dosare de personal
  • Registru legitimații de serviciu
  • Fișe anuale pentru evaluarea performanțelor profesionale individuale
  • Referate, situații referitoare la majorarea salariilor, transferarea sau sancționarea personalului
  • Corespondență cu Agenția Națională a Funcționarilor Publici
  • Studii și rapoarte privind perfecționarea personalului
  • Referate, documentații, sesizări, anchete, reclamații pe linie de personal
  • Planificarea concediilor de odihnă
  • Registre de evidență recuperări, concedii fără plată, concedii medicale și concedii de odihnă
  • Cereri privind efectuarea concediului de odihnă
  • Cereri concediu fără plată
  • Cereri concedii de îngrijire copil
  • Copii state de plată lunare (exemplar nr. 2)
  • Certificate concediu medical pentru fiecare lună
  • Rapoarte lunare și referate privind activitatea biroului
  • Foi prezență lunare
  • Condică de prezență
  • Copiile adeverințelor eliberate salariaților
  • Copiile adeverințelor eliberate pentru vechimea în muncă
  • Cereri de angajare

DOCUMENTE REFERITOARE LA ACTIVITATEA DE AUDIT PUBLIC INTERN

  • Raport anual de audit
  • Raport de audit intern
  • Corespondență aferentă rapoartelor de audit

DOCUMENTE REFERITOARE LA ACTIVITATEA DE CONTROL MANAGERIAL INTERN ȘI SISTEME DE MANAGEMENT

  • Referate de specialitate, informări, raportări, note interne, note de fundamentare cu privire la activitatea biroului
  • Corespondență cu organismul de certificare

DOCUMENTE REFERITOARE LA ACTIVITATEA DE RELAȚII PUBLICE, PROTOCOL ȘI REGISTRATURĂ

  • Registru de intrare-ieșire
  • Raportul anual de activitate al Primarului
  • Registru de evidență a persoanelor care solicită informații de interes public conform Legii nr. 544/2001
  • Cereri ale persoanelor care solicită informații de interes public
  • Registru de audiențe
  • Cereri, diverse oferte pentru deplasări privind participarea la activități culturale și economice
  • Înștiințări, comunicări și adrese cu diverse instituții
  • Cereri, sesizări, reclamații, propuneri și Registrul de reclamații
  • Condică de corespondență
  • Borderouri și chitanțe în copie referitoare le justificarea taxelor poștale

DOCUMENTE REFERITOARE LA ACTIVITATEA DE PROTECȚIE CIVILĂ

  • Documente operative ce reglementează activitatea serviciului
  • Planul de mobilizare a economiei naționale (municipiul Giurgiu)
  • Planul privind recrutările, încorporările și mobilizarea locuitorilor municipiului Giurgiu
  • Bilanțuri activitate
  • Registru de corespondență intrare-ieșire
  • Dări de seamă trimestriale privind evidența documentelor
  • Inventarele privind materialele și mijloacele fixe pe linie de protecție civilă
  • Referate, dispoziții, note de serviciu, note interne, informări, rapoarte, bilanțuri activitate
  • Condică pentru corespondență poștă specială SRI
  • Planuri de acțiune cu SRI, Poliția, Gardienii, , Jandarmii, și Unitățile militare
  • Planul de intervenție pentru înlăturarea efectelor incendiilor de mari proporții
  • Referate, dispoziții, note de serviciu, note interne, informări, rapoarte, bilanțuri activitate
  • Planuri de acțiune pe linia apărării împotriva incendiilor

 

  

 

Toate Direcțiile/Serviciile

Primăria Municipiului Giurgiu © 2025. Toate drepturile rezervate.