COMUNICAT DE PRESĂ PE LINIE DE EVIDENȚA PERSOANELOR

COMUNICAT DE PRESĂ PE LINIE DE EVIDENȚA PERSOANELOR

În conformitate cu prevederile art. 14 din OUG 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, eliberarea actului de identitate se face la solicitarea cetățenilor care se află în următoarele situații:
➡️au actele de identitate expirate;
➡️modificarea numelui ca urmare a schimbărilor intervenite în statutul civil al acestora, respectiv căsătorie, divorț etc.;
➡️și-au schimbat domiciliul;
➡️au actul de identitate deteriorat, pierdut sau furat;
➡️imaginea din actul de identitate nu mai corespunde cu fizionomia actuală a titularului actului de identitate.
Menționăm mai jos care sunt documentele necesare pentru eliberarea unui nou act de identitate:
➡️certificatul de naștere, original și copie;
➡️certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite, sau al soțului supraviețuitor, în original și copie;
➡️hotărâre de divorț, definitivă și irevocabilă, după caz, original și copie;
➡️certificatul de deces al soțului/soției decedat/decedate, în cazul soțului supraviețuitor, original și copie;
➡️certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, dacă este cazul, original și copie;
➡️documentul cu care face dovada adresei de domiciliu, original și copie, iar în cazul în care nu este proprietar, este necesară prezența acestuia cu actul de identitate (în situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa poliţistului de la postul de poliţie, pentru mediul rural);
➡️taxa de 7 lei, reprezentând contravaloarea cărții de identitate (plătită la Direcția de impozite și taxe locale Giurgiu).
Programul de lucru cu publicul al DEP Giurgiu este:
➡️primiri cereri și documente: luni, marți, miercuri și vineri între orele 8.30 – 13.00; joi între orele 8.30-12.00 și 14.00-16.30;
➡️eliberări documente: luni, marți, miercuri între orele 13.00 – 16.30; joi 13.00 – 18.30.

Ultima modificare: 19.01.2023 – 10:30 de către Administrator

Anteriorul Anunț Uzina Termoelectrica Production

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.