Noi reglementari in igienizarea subsolurilor

Noi reglementari in igienizarea subsolurilor

Din cauza faptului că unele asociaţii de proprietari care au contractat serviciile de igienizare a subsolurilor nu au verificat modul în care s-a desfasurat acest proces şi au existat o serie de nereguli în anumite zone din oraş, Primăria Municipiului Giurgiu a luat decizia ca începând de astăzi, 27 noiembrie 2014, societăţile care prestează acest serviciu să fie verificate şi acreditate de municipalitate.
În acest sens, societăţile care vor presta servicii de igienizare a subsolurilor trebuie să îndeplinească mai multe criterii legate de capacitataea operaţională, resursele umane şi dotările tehnice.
Decizia vine ca urmare a unor disfuncţionalităţi apărute în ultimele zile, care au dus la nemulţumirea giurgiuvenilor beneficiari ai acestui serviciu. Neîndeplinirea condiţiilor impuse de Primăria Giurgiu va duce la rezilierea contractelor cu firmele prestatoare şi nedecontarea sumelor.

Ultima modificare: 27.11.2014 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul Ultimele pregatiri pentru 1 Decembrie

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.