Criterii de selectie a beneficiarilor Centrului de Primire in Regim de Urgenta

Criterii de selectie a beneficiarilor Centrului de Primire in Regim de Urgenta

Centrul de Primiri în Regim de Urgenţă a persoanelor defavorizate are o capacitate de 25 de locuri, în prezent aici fiind cazate un număr de 16 persoane, din care două persoane aduse de la UPU Giurgiu, o persoană adusă de Poliţia Locală şi 13 persoane internate la cerere. Beneficiarii au vârste cuprinse între 8 şi 65 de ani, dintre care doi bărbaţi şi 14 femei.
Beneficiarii Centrului sunt persoanele fizice cu domiciliul în Giurgiu, aflate în stare de dificultate. Prin persoana aflată în stare de dificultate se înţelege persoana fizică indiferent de vârstă, care independent de voinţa ei nu are o locuinţă sau nu îşi mai poate folosi propria locuinţă şi nu dispune de mijloace materiale şi financiare, ori susţinători legali care să-i asigure întreţinerea.
Pot beneficia de serviciile Centrului şi persoanele cu domiciliul în altă localitate găsite pe raza municipiului Giurgiu de către Poliţie sau Jandarmerie, până la identificare (în cazul în care nu sunt identificate) şi până la luarea legăturii cu familia sau cu autorităţile administraţiei locale de la adresa de domiciliu.
Nu pot fi internate în Centru persoanele aflate sub influenţa alcoolului, ori cele cu grave afecţiuni psihice.
Internarea persoanelor în Centru se face la cerere, la sesizarea unor instituţii ale statului sau a oricărei persoane juridice, precum şi din oficiu. La fiecare caz în parte se va întocmi un referat de anchetă socială supus aprobării de către directorul Direcţiei de Asistenţă Socială. Serviciile sociale acordate sunt de primire şi găzduire temporară (cazare şi trei mese pe zi), asistenţă medicală şi îngrijire, consiliere psihologică, informare şi orientare, reintegrare familială şi comunitară, dar şi consiliere juridică şi socială.
Coordonatorul Centrului împreună cu asistentul social şi cel medical întocmesc un plan individualizat de asistenţă şi îngrijire, unde sunt trecute, în ordinea priorităţilor, toate activităţile ce trebuie întreprinse pentru depăşirea situaţiei de dificultate.

Ultima modificare: 21.09.2022 – 14:06 de către

Anteriorul PRIMA SEDINTA EXTRAORDINARA PE ANUL 2015

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.