Instruire pentru personalul din administrația publică, prin MEPAM

Instruire pentru personalul din administrația publică, prin MEPAM

Primăria Municipiului Giurgiu implementează proiectul „Mecanisme și proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM)”, cod MySMIS 126535/cod SIPOCA 564, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, CP10/2018.
Obiectivul general al proiectului „Mecanisme și proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM)”, cod MySMIS 126535/cod SIPOCA 564, constă în modernizarea mecanismelor și procedurilor administrative la nivelul Municipiului Giurgiu, în vederea creșterii capacității instituționale privind fundamentarea deciziilor și planificare strategică pe termen lung, precum și reducerea birocrației, prin implementarea și susținerea de măsuri de simplificare, atât din perspectiva back-office, cât și din perspectiva front-office, pentru serviciile furnizate către comunitate. 
Una dintre activitățile proiectului este reprezentantă de Activitatea 6. Îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților specifice personalului din UAT, cu următoarele două subactivități:
– 6.1. Dezvoltarea și implementarea unui program specific de dezvoltare de competențe privind implementarea și susținerea de măsuri de simplificare atât din perspectiva back-office, cât și front-office, pentru personalul cu funcții de conducere și execuție din administrația publică locală.
– 6.2. Dezvoltarea și implementarea unui program specific de dezvoltare de competențe privind planificarea strategică și planificarea bugetară pentru persoanele alese prin vot (demnitari și consilieri).
Rezultatul ce urmează a fi atins în cadrul proiectului este reprezentat de instruirea și pregătirea profesională a 64 de persoane la nivel UAT (42 persoane/personal din unitatea administrativ teritorială la nivel local al Municipiului Giurgiu, respectiv 9 persoane/personal de conducere și 33 persoane/personal execuție; 22 aleși locali din unitatea administrativ teritorială la nivel local a Municipiului Giurgiu, respectiv 1 demnitar – primarul și 21 consilieri), rezultat corespondent obiectivului specific 4 – Dezvoltarea și implementarea unor programe de instruire specifice privind dezvoltarea competențelor și abilităților pentru angajați (demnitari, consilieri, personal de conducere și execuție) din Municipiul Giurgiu.
În cadrul serviciilor de instruire urmează a fi realizate următoarele:
o Dezvoltarea de competențe privind funcționalitatea sistemelor implementate la nivelul UAT-ului
o Dezvoltarea de competențe privind planificarea strategică și planificarea bugetară pentru persoanele alese prin vot, inclusiv prezentarea mecanismului de bugetare participativă
 La sfârșitul programului de instruire fiecare participant va primi o diplomă de certificare a competențelor/cunoștințelor dobândite.

Ultima modificare: 28.07.2023 – 10:01 de către Administrator

Anteriorul 70 de ani de la înfiinţarea Asociaţiei Casei de Ajutor a pensionarilor din judeţul Giurgiu

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.