ANUNȚ IMPORTANT

ANUNȚ IMPORTANT

Cetățenii municipiului Giurgiu care nu dețin acte de proprietate asupra terenului aferent casei de locuit și anexelor gospodărești se pot prezenta la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu din B-dul București nr. 49-51, în zilele de luni până vineri între orele 08.00 – 16.00, în vederea formulării cererii de atribuire în proprietate a terenului respectiv, în temeiul Legii nr. 231/2018 pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.

Conform prevederilor legale, termenul de depunere a cererilor este până la data de 9 decembrie 2018.

Cetățenii vor anexa cererii următoarele documente:

– acte de identitate;

– schița actualizată a imobilului, executată de o persoană autorizată, care să cuprindă vecinătățile actuale;

– declarații notariale ale vecinilor din care să rezulte că nu există litigii de hotar;

– orice document care să vină în sprijinul atribuirii în proprietate a terenului revendicat (act sub semnătură privată, certificate de moștenitor etc.);

– certificat fiscal.

Ultima modificare: 07.11.2018 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul MUNICIPALITATEA VA DEPUNE CERERI DE FINANȚARE PENTRU MODERNIZAREA A DOUĂ GRĂDINIȚE

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.