ANUNȚ

ANUNȚ

Proprietarii de autoturisme care solicită închirierea unui loc de parcare adiacent bl. 100PP, bl. 101PP, bl. 102PP, bl. 103PP, bl. 207, bl. 208, bl. 209, bl. 210, bl. 211, bl. 212 sunt așteptați până la data de 29 octombrie 2018 la Direcția Patrimoniu – Compartiment Urmărire Executare Contracte, camera 19, pentru depunerea documentelor necesare procedurii de licitație.

Licitația va avea loc în data de 31 octombrie 2018, ora 11.00, la Centrul Cultural “Ion Vinea”.

Documentele necesare procedurii de licitație sunt următoarele:

– Cerere tip;

– Copie act de identitate;

– Act de proprietate, contract de închiriere avizat de ANAF;

– Certificat de înregistrare pentru persoanele juridice, act constitutiv al societății;

– Copie certificat de înmatriculare al autoturismului;

– Documente privind dreptul de utilizare a autoturismului:contract de leasing;

– Certificat fiscal eliberat de Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu, din care să reiasă că nu figurează cu datorii la bugetul local;

– Document care să ateste înregistrarea autovehiculului la Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu;

– Copie certificat de căsătorie în situația în care la aceeași adresă domiciliază două familii;

– Certificat de încadrare într-o grupă de handicap locomotor a unui membru al familiei solicitantului, dacă este cazul;

– Acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul;

– Declarație pe propria răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public;

– Alte documente după caz.

Ultima modificare: 23.10.2018 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul ANUNT

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.