Conducerea Direcţiei de Impozite şi Taxe Locale îi atenționează pe datornici

Conducerea Direcţiei de Impozite şi Taxe Locale îi atenționează pe datornici

Giurgiuvenii care doresc să vândă un autovehicul sau un imobil şi au datorii la bugetul local, trebuie să ştie că este considerat nul contractul încheiat în acest sens. Prevederile Ordonanței Guvernului nr. 92/2003, privind Codul de Procedură Fiscală, sunt foarte clare în privința vânzării sau cumpărării de clădiri, terenuri sau mijloace auto de transport. „Actele prin care se înstrăinează clădiri, terenuri, respectiv mijloace de transport, sunt nule de drept, dacă în urma verificărilor se constată că vânzătorul înregistrează atât obligații fiscale (impozite și taxe), cât și amenzi neplătite”, precizează directorul executiv al DITL Giurgiu, Laurențiu Țintea, făcând referire la legislația fiscală care reglementează aceste tranzacții.

Acesta mai recomandă tuturor celor care intenționează să cumpere diverse bunuri precum mașini, case sau terenuri să solicite vânzătorului o dovadă a plății datoriilor, mai exact un Certificat Fiscal eliberat de Direcția de Impozite și Taxe Locale, document care atestă dacă vânzătorul înregistrează datorii la plata impozitelor și taxelor locale, sau amenzi neplătite.

Ultima modificare: 09.04.2013 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul Conferinţă pe tema energiilor regenerabile în judeţul Giurgiu

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.